Strony

piątek, 8 lutego 2013

Płótno i Napkin MOdge

 Od dawna nosiłam się z zamiarem transferowania tkaniny.   Podziwiałam prace na blogach i szukałam najprostszej techniki.   Wydruk na tkaninie , który najbardziej zachwyca, jest dla mnie na razie wielką tajemnicą ale postanowiłam spróbować decoupage na płótnie z użyciem preparatu Napkin Modge.  Jestem zadowolona z efektu ale podzielę się kilkoma uwagami. Otóż płótno nie powinno być zbyt grube i sztywne bo naklejony wzór nie naddaje się.  Przy nakładaniu preparatu należy zachowywać obszar motywu serwetki i nie smarować z rozmachem poza niego,  ponieważ po wyschnięciu i wyprasowaniu warstwa kleju jest widoczna.   
 
 
 
 
 
 
 
 
    Saszetki- własciwie saszety, powstaną jak moja cudowna pomoc krawiecka je dla mnie uszyje.   W tle czynione pisanki w fazie drugiej.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz